A szokványos informatikai szolgáltatások ideje lejárt!
Az informatikai szolgáltatások minőségét alapvetően a ráfordított idő határozza meg. Partnereinknek olyan megoldásokat ajánlunk, melyek lehetővé teszik a közvetlen távoli hozzáférést és beavatkozást. A szolgáltatás színvonala javul, a felesleges költségek megszűnnek, jelentősen lecsökken a reakcióidő, nő válaszkészség, a probléma kezelésével kapcsolatos tájékoztatás gyorsul, hibajavítási idő drasztikusan csökken, és mindezt rugalmasan, akár külföldről is igénybe lehet venni.
A proaktív működés tervezhetőséget biztosít, így a leghatékonyabb és legmodernebb megoldássá lép elő.
Az automatizált mentési megoldásaink komoly biztonságot kínálnak a szerver- és kliensoldali adattartalmak tekintetében. A hordozható notebookok távoli, rendszeres, naprakész mentése is megoldható a világ bármely pontjáról elérhető cloud megoldásaink segítségével.
Ajánlatunk skálázható, a Partner igényeire szabható.
Audit
Új partnereinknél a kapcsolatfelvétel első lépése általában egy teljes körű IT audit. Az audit komoly adattartalmú dokumentáció arról, hogy a Partnerünk informatikai infrastruktúrája hogyan épül fel, hogyan működik.
Szerződéseinknek része, hogy az audit tartalma rendszeresen frissül, tehát az abban megjelenő IT kép mindig naprakész, partnerünk betekintése biztosított.
Skálázható
Partnereink különbözőek, más-más igénnyel jelentkeznek, más prioritásokat határoznak meg. Ezekhez tudunk rugalmasan kapcsolódni úgy, hogy általunk alkalmazott rendszerek önállóan is skálázhatók, például szolgáltatásokban, tudásban. Az aktuális igényekhez legjobban illeszkedő környezetet tudjuk létrehozni.
Proaktivitás
Az ajánlásunk szerint telepített monitorozó programok folyamatosan követik a számítógép állapotát, előre jelzik a lehetséges problémákat: kevés hely a lemezen, csökkenő memóriahely, melegedő processzor, stb. A monitorozás lehetőséget ad arra, hogy előre jelezzük a karbantartás, a bővítés, esetleges javítás igényét.
GDPR kapcsolódás
A vállalati informatikát nagyban érinti a GDPR szabályrendszere. Olyan szerződést, működést és rugalmas dokumentum környezetet dolgoztunk ki, hogy a partner által kidolgozott IBSZ és IASZ alapján a GDPR informatikát érintő mozzanatait be tudjuk integrálni az együttműködésbe. Összegezve: az összes olyan illeszkedésnél, ahol a GDPR meghatározza a konkrét működést, a folyamatot, a feltételrendszert és kritériumokat, a keletkező és folyamatkövető dokumentum útját, kompetenciapontokat, ott az informatikai szolgáltatásunk ezekre a területekre is ki tud terjedni.
Automatizált mentési megoldások
Elsősorban a mentési rendszerekben ajánlatos olyan megoldásokat létrehozni, amelyek nem igényelnek emberi beavatkozást. Ezzel kizárható az emberi magatartásból, viselkedésből, esetleg hibából eredő adatvesztés.
A VIP gépek, vezetők notebookjai, tartalmazhatnak olyan adatokat, megszokott program összeállításokat, melyek elvesztése komoly nehézséget okoz. Megoldásainkkal lehetővé válik olyan naprakész mentés, melyből akár a konkrét gép teljes pusztulását követően, gyorsan, biztonságosan helyreállítható az eredeti állapot.
Automatizált helyi és saját üzemeltetésű felhőalapú (cloud) megoldásaink növelik a biztonságot.
Tervezés, tanácsadás
Hosszabb távú együttműködés esetén a partner IT infrastruktúrájának ismeretében részletes, priorizált IT tervet tudunk készíteni, mely alapján az éves IT költés tervezhetővé és ütemezhetővé válik, minimálisra csökken az ad hoc, a rejtett, illetve az előre nem látható költségek sora.
Hagyományos informatikai szolgáltatások
Természetesen szükség a fentiek mellett szükség van a személyes jelenlétre, javítások, rendszeres karbantartások elvégzésére, beruházások lebonyolítására, üzembe helyezésekre.
Kihelyezett informatikus
A cégek adatvagyona és adat-kiszolgáltatottsága évről évre növekszik. A legnagyobb bizalmi érték a korlátlan hozzáférés és betekintés. Az informatikus emberi minősége és kontrollálhatósága tehát meghatározó. Nagyobb vállalkozások esetén elkerülhetetlen a helyi informatikus jelenléte.
A helyi informatikus azonban nem képes általában minden szakmai területen jól teljesíteni, mert mára az informatikai szakma is több szakirányra bomlott. Ebben az esetben javasolható egy külső cég szerződéses kapcsolata is.
Sokszor tapasztaljuk, hogy a helyi és a tulajdonosi érdek nem mindig esik egybe és lojalitási konfliktust hoz létre. Ilyen esetekre ajánljuk a kihelyezett informatikus intézményét, feloldva az ellentéteket.
Kompetenciáink a teljesség igénye nélkül
A legfontosabb informatikai kompetenciáink:
✓ Szerveroldalon: Linux, MS Server, VMWare, Hyper-V
✓ Kliens oldalon: MS, Linux, Mac
✓ Hálózati területen: Cisco, Aruba, HP, Zyxel
✓ Megfigyelő rendszerek: Axxon soft, Vivotek, Dahua, Hikvision
✓ Szerver hardware: DELL, HP, LENOVO